A
β€’
1 year ago

National Son's Day! πŸ’™

National Son's Day! My Cooper almost 10 months, I have no idea where the time has gone, Gets up to more mischief everyday!
National Son's Day! πŸ’™

Show your support

1 year ago

Omg so handsome ❀️them eyes πŸ₯ΊπŸ˜

4 replies

1 year ago

Hahaha but soo precious ❀️

1 year ago

Yeah huge blue ones and loads a blonde hair (often messy) like boris Johnson hahaha

1 year ago

He is adorable!!

1 reply

1 year ago

Thankyou! He was all clean and gorge there x

1 year ago

Omg he’s absolutely gorgeous.

3 replies

1 year ago

Your welcome. We spoil our almost 16mo cuz he’s our only one.

1 year ago

Thankyou hun, hes ever so slightly spoilt πŸ™ˆ lol x

Read more on Peanut

Get the free app

Download on the App Store
Download on the Playstore
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest